Proteinowa zupa owocowa+ FIT ZAGĘSTNIK DO ZUP!

Hej :)
Przesłodki tydzień lenistwa napędził moją kreatywność do działania!
Wracam z rewolucyjnym przepisem dającym szansę rozkoszować się pyszną zupką bez wyrzeczeń (oraz skrobi :D )

FIT ZUPA OWOCOWA Z OBNIŻONĄ ZAWARTOŚCIĄ WĘGLOWODANÓW
składniki:
- Paczka 400g truskawek mrożonych (lub świeżych, zależnie od pory roku)
- kubeczek jogurtu islandzkiego SKYR
- 2 miarki (50g) dowolnej kazeiny (u mnie ta od SFD, smak bananowy )*
- 0,7 l wody
- 2 łyżki słodzidła ( u mnie erytrytol)
- według uznania makaron (ja użyłam proteinowego)

Truskawki przerzuć do garnka, zalej wodą i zagotuj. Dodaj słodzik. 
Teraz zajmiemy się naszym ZAGĘSTNIKIEM :)
Wymieszaj jogurt z jedną miarką kazeiny. Ma powstać gęsta masa. Następnie powoli, łyżka po łyżce, dolewaj do mieszanki gorącego wywaru truskawkowego (ta czynność musi być kontrolowana, aby nie powstało rozwarstwienie) i energicznie wymieszaj, ma nie być grudek. Dodawaj wywar, aż mieszanka będzie mocno ciekła, lejąca. Następnie, dodaj kolejną porcję kazeiny i ponownie kilka łyżek wywaru. Przestudź odrobinę zupę i wlej mieszankę. 
Twoja zupa jest gotowa. Nie musisz uważać, ale ostrzegam- uzależnia :)
Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Fit proteinowy wypasiony jabłecznik

Fit ciacha low carb z patelni

Fit szarlotka na biszkopcie z siemienia lnianego