Zbajerowany budyń bez budyniu

Obiecałam sobie, że NIE BĘDĘ jeść pustych węglowodanów i samej skrobi bez grama błonnika, bo nie wpływa to korzystnie na moje ciało. Mam takiego pecha, że AKURAT zachciało mi się  budyń, a że nie jestem z tych Cheaterów Mealerów i innych bajerów, postanowiłam wykombinować coś low- carbowego, a zarazem zabójczo  pysznego ;)

ZBAJEROWANY BEZ-BUDYŃ
(Bezglutenowy, niskowęglowodanowy)
Składniki :

  • 2 łyżki siemienia lnianego mielonego odtłuszczonego
  • Szklanka dowolnego mleka
  • Półtora miarki odżywki białkowej (30g)
  • Łyżeczka dowolnego słodzidła

Zagotuj mleko. Wsyp do niego siemię, wymieszaj i odczekaj aż powstanie glut ;) Następnie przełóż masę z blendera i zblenduj razem z odżywką i słodzikiem. (Masz uzyskać konsystencję niezbyt glutowatą, dlatego trzeba ten len rozbić za pomocą blendera). Może być konieczne dodanie odrobinę mleka, aby składniki się porządnie połączyły. Swój budyń przelej do salaterki lub zabierz ze sobą do pracy lub szkoły.
Smacznego :)


Komentarze

  1. jestes the best :))) a twoje przepisy najlepsze jakie spotkalam do tej pory ..ciesze sie ze cie znalazlam :)))) kati

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Fit proteinowy wypasiony jabłecznik

Fit ciacha low carb z patelni

Fit szarlotka na biszkopcie z siemienia lnianego