Posty

Wyświetlanie postów z październik, 2017

Fit Shrekowe Kotleciki

Obraz
Kolor moich cudeniek jest obłędy! Tak samo jak ich smak 😉 Przygotowanie, jak ich konsumowanie to dobry sposób na przeżycie dzisiejszych uciążliwych wichur. A nawet jeśli zjesz ich odrobinę za dużo, nie martw się. Przynajmniej będziesz mieć pewność, że Cię wiatr nie porwie 💪
WEGE KOTLETY Z GROSZKU Składniki : - puszka groszku konserwowego - 3 łyżki lnu mielonego - 400g kalafiora / brokuła / cukinii (w zależności od preferencji smakowych oraz humoru 😉) - ulubione przyprawy (najlepiej sprawdzą się mieszanki ziół; nie polecam osobiście curry czy innych bliżej nie zidentyfikowanych wynalazków) - pół cebuli lub pęczek szczypiorku - szklanka wrzątku
Zacznij od wymieszane lnu z wrzątkiem. Ma powstać kisielowata konsystencja. Następnie zblenduj go z ugotowanym wcześniej brokułem / kalafiorem lub surową cukinią. Groszek odsącz z zalewy i przerzuć do blendera. Dodaj przyprawy i cebulkę / szczypiorek. Zblenduj wszystko na jednolitą masę (zostawiłam kilka niezblendowanych ziarenek groszku, aby …

Fit pasta Rafaello do kanapek i nie tylko ;)

Obraz
Nie sądzę, żeby ta pasta utrzymała się w Twoim słoiku dłużej niż jeden dzień.
Chyba, że to tylko ja jestem słodyczożercą praktykującym jedzenie wszystkiego wielką łyżką do zupy... 🤔

BIAŁKOWO - TŁUSZCZOWA PASTA KOKOSOWA
Składniki :
- 200 g bio worków kokosowych
- litr wody
- 4 miarki odżywki białkowej waniliowej (moja od ALLNUTRITION)
- łyżka ksylitolu

Wrzuć wiórki do sporego garnka, zalej je wodą i zagotuj. Dodaj ksylitol.  Mają się tak gotować przez godzinę. Następnie przerzuć całą masę do blendera (chyba, że Twój blender nie jest przystosowany do pracy z gorącymi posiłkami, wówczas odczekaj do przestygnięcia) i zblenduj na w miarę gładko. Twoja pasta nie będzie idealnie kremowa, ze względu na to, że kokos jest rośliną włóknistą i posiada bardzo dużo nierozpuszczalnego błonnika. Po pewnym czasie dodaj odżywkę i zblenduj do połączenia się składników. Swoją pastę przerzuć do dużego słoika i przechowuj w lodówce. Chyba, że już ją zdążyłeś zjeść :D Smacznego :)

Fit ciacha low carb z patelni

Obraz
Mam dla Ciebie coś super:
- super szybkie
- super bezproblemowe
- super smaczne
- super fit!
Na ciasteczka z patelni nie ma mocnych.
Bo są po prostu super :)

FIT CIASTKA Z PATELNI
Składniki :
- miarka odżywki białkowej
- łyżka dowolnego słodzidła
- 2 jajka
- 3 łyżki mąki kokosowej
- łyżka lnu mielonego odtłuszczonego
- pół łyżeczki proszku do pieczenia
- olej kokosowy do smażenia

Wszystkie składniki wymieszaj że sobą tak, aby powstała zwarta masa. Nabieraj ją łyżką i uformuj na kształt kotleta mielonego :). Rozgrzej odrobinę oleju na patelni. Smaż z obu stron aż do zarumienienia. Możesz podać z jogurtem naturalnym i owocami.
Smacznego ;)


Babeczki waniliowe z CIECIERZYCY

Obraz
Które, wbrew moim oczekiwaniom wyszły bardziej puszyste niż ich rywalki w wersji mniej light. Oprócz swoich walorów wizualnych, jak i smakowych, są niskotłuszczowe oraz niskowęglowodanowe. Mało tego, są zabójczo łatwe w wykonaniu.  I jak tu ich nie pokochać? :)
PROTEINOWE MUFFINKI Z CIECIERZYCY Składniki na ok. 10 sztuk: - puszka odsączonej ciecierzycy - 5 białek - 1 żółtko - płaska łyżeczka sody oczyszczonej - 2 łyżki ksylitolu/ 3 łyżki erytrytolu
- 1 miarka odżywki białkowej waniliowej
Wszystkie składniki wrzuć do blendera i zblenduj na gładką masę. Napełnij nią foremki do babeczek na mniej więcej 2/3 wysokości. Piecz w 180 stopniach przez 20 minut.  Smacznego! :D