Krem fitniejszy niż inne


Miałam przyjemność zostać obdarowana przez przyjaciółkę (fit) kremem proteinowym o smaku
czekoladowym. Wiesz, takim do kanapek, naleśników, omletów. Ewentualnie do wchłonięcia łyżką. 
Myślę- no gitarka (musisz wiedzieć, iż nigdy nie omieszkałam dokonać samodzielnego zakupu takiego rodzaju przyjemności, więc byłam pozytywnie nakręcona) 
I mi się odkręciło po przeczytaniu składu...
Zaczęłam się zastanawiać, co autor miał na myśli, umieszczając na etykiecie czcionką rozmiaru (chyba) 48, iż „proteinowy” wytwór czekoladopodobny jest „zdrowy”, tudzież „niskokaloryczny”...

Na marginesie, nie jestem tłuszczofobem. Jednak uważam, że w przypadku tłuszczy należy szczególnie zwracać uwagę na ich jakość, ilości "tych złych" oraz pochodzenie. 
Znalazłam możliwie najprostsze ( i o najprostszym składzie) wyjście z tej trudnej sytuacji :) 

ODCHUDZONY KREM PROTEINOWY 
(Nadal nie wierzę, że nawet TO trzeba odchudzić) 
Skladniki:
  • Jedno, spore i dojrzałe awokado 
  • Łyżka kakao z dobrego źródła 
  • 5 miarek (ok 100g) odżywki białkowej (w moim przypadku double chocolate od ALLNUTRITION) 
Zblenduj awokado na gładką masę. Dodaj kakao i odżywkę (partiami). Powstanie Ci gęsty krem o konsystencji Nutelli. Przełóż go do słoiczka z zakrętką i przechowuj (przypuszczam, że) do tygodnia w lodówce. Szczerze mówiąc, nie wiem przez ile utrzymuje się świeżość, gdyż cała porcja w ciągu dwóch dni wylądowała w moim brzuszku :) 
Smacznego i zdrowego! :D
O.

Źródło screena: https://www.guiltfree.pl/pl/kremy-czekoladowe-bez-cukru/3802-body-attack-choc-cookie-o-krem-czekoladowy-22g-bialka-4250350529010.html

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Fit proteinowy wypasiony jabłecznik

Fit ciacha low carb z patelni

Fit szarlotka na biszkopcie z siemienia lnianego